REGULAMIN CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA

 

W trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług stworzyłyśmy spis jasnych i zrozumiałych zasad dla Państwa maksymalnych korzyści.  

 

§1. Godziny otwarcia

CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA jest czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 19.00

W niedzielę CYKAS jest nieczynne.

Usługi są prowadzone w trybie stacjonarnym, wyjątkiem są sesje make-up.

W przypadkach gdy godziny pracy w danym dniu ulegną zmianie, klienci zostaną poinformowani: na str www.cykas.pl oraz na facebooku CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA.

 

§2. Umawianie na wizyty

Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu drobnych usług takich, jak: depilacja wąsika, regulacja brwi, depilacja pach, henna, ściągnięcie hybrydy i inne. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.

Wszystkie zapisy w CYKAS potwierdzane są dwukrotnie:

A). pierwsze potwierdzenie: w dniu zapisu poprzez otrzymanie biletu zabiegowego z rozpisanym szczegółowo planem wizyty lub jeśli ma to miejsce telefonicznie, recepcjonistka podsumowując wizytę wymienia po kolei wszystkie usługi, które mają być wykonane;

B). drugie potwierdzenie: otrzymają Państwo od nas SMS dzień przed zabiegiem, na którego należy odpowiedzieć i potwierdzić swoją wizytę. Jeśli nie otrzymamy potwierdzenia wizyty do godziny 19.00 dnia poprzedzającego wizytę, traktujemy ją jako anulowaną. 

 

§3. Punktualne rozpoczynanie zabiegów

W CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5-10 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z szatni i toalety. Klienci umawiani są na konkretne godziny i prosimy o punktualność.

W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie klienta na zabieg bez konsekwencji jego skrócenia, to maksymalnie 15 minut. Spóźnienie powyżej 15 minut skutkuje skróceniem zabiegu o czas spóźnienia, a jego koszt to 100 % ceny. Spóźnianie klienta nie może przesuwać czasu następnego zabiegu. O spóźnieniu prosimy informować niezwłocznie telefonicznie przed planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.

W wyjątkowych sytuacjach obsługa CYKAS dopuszcza okres oczekiwania klienta w poczekalni do 15 minut. Prosimy pamiętać, że pracujemy na żywym człowieku i pewne nieplanowane zdarzenia losowe (zaczerwienienie, nadwrażliwość i inne) mogą zaistnieć podczas prawidłowo planowanych czasowo zabiegów. Prosimy o zrozumienie.

 

§4. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin

W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę CYKASA nie później niż do godziny 19.00 dnia poprzedzającego planowaną wizytę.

Osoby, które nie szanują naszej pracy tracą przywileje zapisów priorytetowych lub zapisów w nadgodzinach kosmetologów. Kilkukrotne niestosowanie się do powyższych zasad skutkuje skreśleniem z listy klientów i odmówieniem wykonania usług w CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA.

 

§5. Abonamenty/Pakiety

W razie rezygnacji z wizyty abonamentowej należy powiadomić obsługę CYKAS nie później niż do godziny 19.00 dnia poprzedzającego planowaną wizytę.

W razie braku odwołania z wyprzedzeniem wizyta abonamentowa jest automatycznie ściągnięta przez system komputerowy jako wizyta, która się odbyła i przepada.

 

§6. Strefa ciszy

CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA podzielone jest na dwie strefy:

a.) głośną – recepcja. W strefie można wykonywać rozmowy telefoniczne.

b.) cichą – zabiegową. W strefie cichej obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń mogących zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. Dzwoniące telefony przeszkadzają w pracy, skracają czas Państwa zabiegu, zaburzają jego przebieg i psują atmosferę relaksu. Prosimy uszanować prośbę i wyciszyć telefon przed zabiegiem! 

 

§7. Wizyty w towarzystwie

Na terenie CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.

Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem, które może zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. W gabinecie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. CYKAS nie ponosi odpowiedzialności za życie lub uszczerbek na zdrowiu przebywającego w salonie dziecka.

Towarzystwo osoby dorosłej. Jeśli jest takie Państwa życzenie, można przyjść na wizytę z osobą towarzyszącą, powoduje to jednak zaburzenie atmosfery relaksu.

 

§8. Formularze, kartoteki i poufność informacji

CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.

Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.

Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.

Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w gabinecie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.

Formami kontaktu z gabinetem są:

a) numer telefoniczny dostępne na naszej stronie, wizytówkach i ulotkach: 532-498-407,

b) adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

c.) Facebook: CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA

W sprawach związanych z wizytami i zabiegami prosimy kontaktować się oficjalnymi kanałami. Personel CYKASA nie może udostępniać prywatnych kontaktów.

 

§9. Bony, vouchery, zaproszenia

Bony, vouchery i zaproszenia dostępne w CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA są wydawane na określony okres i dla konkretnej osoby, przypisane do systemu komputerowego i niewykorzystane zostają automatycznie anulowane wraz z końcem ważności.

Nie ma możliwości wykorzystania bądź przywrócenia bonu, vouchera lub zaproszenia, kiedy straci on swoją ważność.

Bony, vouchery i zaproszenia nie mogą być wymienione na gotówkę.

Bony, vouchery i zaproszenia mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę, do której są przypisane.

 

§10. Reklamacje

W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie obsługi, abyśmy mogli naprawić sytuację.

Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usług na najwyższym poziomie.

W sytuacji reklamacji wykonanego zabiegu, nie zwracamy gotówki, lecz zamieniamy na zabieg z oferty CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA.

 

§11. Zamawianie i odbiór kosmetyków

Zamówione kosmetyki czekają na Państwa 10 dni lub do zgłoszonego przez Państwa dnia odbioru.

Produkty, które nie zostaną przez Państwa odebrane trafiają na półkę i mogą być zakupione przez inne osoby.

Produkty dostępne na półce nie mogą być rezerwowane na dłużej niż 1 dzień.

Nie przyjmujemy zwrotów kosmetyków.

 

§12. Standard obsługi

Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta.

W CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA zapewniamy obsługę na najlepszym poziomie. Zapewniamy:

a.) bezpieczny atestowany i serwisowany sprzęt i urządzenia,

b.) zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia zabiegowe,

c.) profesjonalny dobór pielęgnacji domowej dla intensyfikacji efektów zabiegów,

d.) ściśle wyselekcjonowany i wykształcony personel,

e,) atmosferę bezpieczeństwa i opieki  

f.) pełną dyskrecję i wysoką kulturę osobistą pracowników,

g.) komfortowe, przestronne i intymne pokoje zabiegowe,

h.) pełną odpowiedzialność za nasze działania zabiegowe,

 

§13. Zmiany w Regulaminie

Regulamin może ulec zmianie.

O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować.

Jeśli nie zaakceptują Państwo pisemnie powyższego Regulaminu, CYKAS KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA nie będzie mogło świadczyć dla Państwa swoich usług.

Oferta

Odmładzanie

Odmładzanie


Wykonujemy wiele zabiegów odmładzająco-odnawiających twarz i ciało, m.in. fotoodmładzanie laserowe i bezoperacyjny lifting.

Modelowanie sylwetki

Modelowanie sylwetki


Cellulit, nadmiar tkanki tłuszczowej, rozstępy? Oferujemy bezbolesne zabiegi, dzięki którym pozbędziesz się ich raz na zawsze.

Laseroterapia

Laseroterapia


Terapia laserem potrafi zdziałać cuda: usuwa nawet głębokie przebarwienia, blizny i trądzik. Poznaj inne wskazania do zabiegu.

Pielęgnacja

Pielęgnacja


Oferujemy pełną gamę zabiegów pielęgnacyjnych, w tym profesjonalne oczyszczanie twarzy, makijaż, lifting rzęs i masaż ciała.

Stylizacja paznokci

Stylizacja paznokci


Z nami zadbasz o zdrowe, piękne stopy – zapraszamy na klasyczny lub hybrydowy pedicure oraz zabiegi lecznicze i pielęgnacyjne.